sobota, 1 kwietnia 2017

PODSUMOWANIE MARCA/2017

  Hej, minęły już trzy miesiące roku 2017, mamy wiosnę, świeci słońce i jest po prostu przepięknie. Zaczął się kwiecień, a więc zapraszam na podsumowanie poprzedniego miesiąca.
Liczba przeczytanych stron: 3012
Przeczytane książki: 9
1. "Piąta fala. Ostatnia gwiazda"- Rick Yancey
2. "Mój tydzień z Marilyn"- Colin Clark
3. "Służące"- Kathryn Stockett
4. "Krzyżacy"- Henryk Sienkiewicz
5. "Baśnie Barda Beedle'a"- J.K.Rowling
6. "Quidditch przez wieki"- J.K.Rowling
7. "Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć"- J.K.Rowling
8. "Pan Mercedes"- Stephen King
9. "Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć. Oryginalny scenariusz"- J.K.Rowling
  Jak możecie zauważyć marzec był bardzo obfitym w książki miesiącem. Pierwszy raz od stycznia przeczytałam 3000 stron w ciągu 30 dni. Obawiam się jednak, że liczba książek i stron jest taka duża, ponieważ niektóre miały bardzo dużą czcionkę i obrazki. Pominę to milczeniem. Najbardziej jestem dumna z tego, że przebrnęłam przez "Krzyżaków". Aż chciałabym sobie pogratulować. 
Najlepsza książka miesiąca:
"Mój tydzień z Marilyn"- Colin Clark
  Bardzo niepozorna książka, w której ja się jednak zakochałam. Równie mocno polecam Wam ekranizację z moim ulubionym aktorem w roli Colina. Jeśli choć trochę interesujecie się filmem lub chcielibyście poznać Marilyn Monroe od bardziej "ludzkiej" strony to gwarantuję, że nie zawiedziecie się na tej historii.
Najgorsza książka miesiąca:
"Piąta fala. Ostatnia gwiazda"- Rick Yancey
  Złota Malina marca została przyznana. Nigdy finałowy tom serii nie wywołał we mnie tak małej ilości emocji. Hawk, powiedziałam.
Najlepsza postać miesiąca:
Queenie Goldstein z "Fantastycznych zwierząt i jak je znaleźć. Oryginalny scenariusz" J.K.Rowling
  Zastanawiałam się, czy nie dać w tej kategorii Brady'ego z "Pana Mercedesa", ale stwierdziłam, że bardziej pasowałoby mi dać tu bardziej pozytywną postać. Właśnie dlatego mój wybór padł właśnie na Queenie. Jest ona cudowną kobietą, ma w sobie tyle uroku, wdzięku i klasy, że ja nie mam słów, by opisać, jak bardzo ją ubóstwiam.
Najgorsza postać miesiąca:
Hilly Holbrook ze "Służących" Kathryn Stockett
  Postanowiłam się już nie pastwić nad "Piątą falą", więc nie wybrałam postaci z tej serii, ale z innej powieści. Gdybym spotkała na swojej drodze kogoś takiego jak Hilly to bym zwyczajnie wybuchła. Jest ona tak irytującą bohaterką,(oczywiście, taki miał być efekt) że mi, gdy się pojawiała w książce po prostu puszczały nerwy. Najbardziej odpychająca postać w dziejach!
Najładniejsza okładka miesiąca:
  Przeczytałam w tym miesiącu wiele książek z zachwycającymi okładkami, ale ta to jest po prostu perełka i chyba najpiękniejsza okładka na całej mojej półce.
Najbrzydsza okładka miesiąca:
  Po prostu nic specjalnego...
  Kwiecień rozpoczęłam czytaniem 'Dumy i uprzedzenia", więc możecie mi napisać, co Wy o niej sądzicie, jeśli ją czytaliście, bo ja na razie nie wyrobiłam sobie o niej zdania ;)
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz