niedziela, 24 grudnia 2017

A POD CHOINKĄ KSIĄŻKOWE ROZMAITOŚCI...

  Hejka, hejka, słuchajcie spędzamy tu na blogu ze sobą już drugie Święta. Postanowiłam, że tak samo, jak w zeszłym roku podzielę się z Wami prezentami, które dostałam, ale tym razem nie powiem tylko o książkach, ale także o takich rzeczach okołoksiążkowych. Też do tej listy zaliczam powieści, które dostałam na mikołajki oraz wigilię klasową.

  Zacznę może od pozycji, które nie załapały się na zdjęciu. Jest to "Obca" Diany Gabaldon, którą właśnie wczoraj skończyłam czytać i powiem Wam, że jest genialna, nie mogę się doczekać aż sięgnę po drugi tom tego cyklu. Myślę, że jeśli dam radę to jutro powinna pojawić się recenzja tego tytułu, ale niczego nie obiecuję, bo wiecie, Święta. Teraz powiem o książce, którą dostałam na wigilię klasową. Jest to "Dotyk Julii". Dostałam ją od dziewczyny, która to czytała i bardzo jej się podobała, ja w sumie też miałam to na swojej liście "Do przeczytania". Ja też mam na imię Julia, więc to jest takie sprytne powiązanie. Dobra, teraz przejdę do takiej normalnej Wigilii przez wielkie "W", czyli powieści, które dostałam dziś rano, bo u mnie w domu jest taki zwyczaj, że prezentów nie otwiera się po zjedzeniu uroczystej kolacji tylko od razu po przebudzeniu. Chyba coś, z czego najbardziej się cieszę to figurka FUNKO POP Irene Adler z serialu "Sherlock". Zaraz po samym Sherlocku jest to moja ulubiona postać i ogólnie ich dwójka razem to po prostu coś pięknego. Także wiecie, miałam już figurkę Sherlocka, więc musiałam mieć też Irene. Wiem też, że w drodze do mnie są jeszcze 2 FUNKO POPY, ponieważ renifery św. Mikołaja(kurierzy) się nie wyrobili. Mam tu również oprawiony w ramkę bilet na peron 9 3/4. Dla mnie to jest coś absolutnie cudownego. Dobra, wróćmy do książek. Mam tu serię "Wybrani". Nastawiam się na coś dobrego, ponieważ temat brzmi dość ciekawie, a poza tym niektóre seriale, które oglądałam opowiadały trochę podobne historie i bardzo mi się podobały. "Diabolikę" traktuję natomiast jako taki powrót do mojej starej, dobrej młodzieżowej fantastyki/science fiction.
  Okej, chyba czas na małe życzonka. Przede wszystkim chciałabym Wam życzyć siły na ten następny rok, aby było jak najmniej trudności, ale wiadomo, jak to w życiu, problemy były, są i będą, więc życzę Wam energii i determinacji do walki z nimi. Żeby spełniła się chociaż część Waszych marzeń no i, oczywiście, życzę Wam wielu świetnych książek i wesołych Świąt!

10 komentarzy:

  1. Dziękuję bardzo i również życzę Ci, aby te święta wzbogaciły w Twoim sercu miłość, dobro i nadzieję na cały nadchodzący rok.🎅💖😘😽

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne prezenty. :) ''Obcą'' przeczytałam, wszystkie tomy, które u nas wyszły. Niektóre są słabsze, inne lepsze, ale miło wspominam tę serię. Wesołych świąt. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, gratuluję przeczytania całego cyklu, bo nie są w niej jakieś malutkie książeczki :D
      Pozdrawiam ciepło :*

      Usuń
  3. Diabolike przeczytałam (taka sę)
    Seria Wybrani świetna jedna z lepszych
    Dotyk Julii pierwsza część fajna a reszta taka se

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ta dziewczyna, od której dostałam "Dotyk Julii" też mówiła, że pierwsza część super, a druga już taka średnia :/
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  4. Czytałam "Wybranych" - fajna seria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że mi też się spodoba zwłaszcza, że stanowi ona zdecydowaną większość wśród książek, które dostałam :D
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  5. Aktualnie przeczytałam 3 tomy serii Wybrani. Lubię tę serię za tajemniczość, która spowija każdy tom :)
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zaczęłam pierwszą część i jak na razie bardzo mi się podoba ;)
      Pozdrawiam z całego serducha :)

      Usuń