sobota, 26 listopada 2016

MARRY, KISS, CLIFF BOOK TAG

  Hej, dziś zapraszam Was na bardzo luźny, trochę infantylny tag, a mianowicie "Marry, Kiss, Cliff Book Tag". Zasady są proste. Przygotowałam sobie 15 męskich bohaterów literackich i z kubka będę losować po 3 karteczki i z wylosowanych bohaterów będą musiała wybrać z kim wezmę ślub, kogo pocałuję, a kogo zrzucę z klifu. Przygotowałam również damskie postacie i wpadłam na pomysł, że w ich przypadku będę decydować, która będzie moją najlepszą przyjaciółką, która koleżanką z pracy/szkoły oraz która spadnie ze skały. Już nie mogę się doczekać!
TAG MOŻE ZAWIERAĆ SPOILERY
  RUNDA PIERWSZA
Bohaterowie:
- Percy Wetmore z "Zielonej Mili"
- Cztery z serii "Niezgodna"
- Albus Potter z "Harry'ego Potter'a i Przeklętego Dziecka"
Na samym początku już muszę podjąć trudną decyzję. Mamy tu dwie postacie, których nienawidzę, czyli Percy'ego i Albusa. Cztery na pewno idzie na męża, ale wolałabym kogoś bardziej podobnego do mnie charakterem. Teraz kogo pocałuję? Albusa, czy Percy'ego? Dobra, Percy jest zły do szpiku kości, a Albus po prostu nie zasługuje, by być synem Harry;ego, więc Percy'emu mówimy do widzenia, a Albus idzie do pocałowania. Nie wiem, jak to przeżyję...
Bohaterki:
- Luna Lovegood z serii  "Harry Potter"
- Daisy Buchanan z "Wielkiego Gatsby'ego"
- America Singer z serii "Selekcja"
Tu wybór jest dziecinnie prosty. Daisy idzie do odstrzału. Nienawidzę tej postaci z całego serca za to jak potraktowała Gatsby'ego i ogólnie nie znoszę jej. Luna jest moją ulubioną damską postacią z "Harry'ego Potter'a", więc ona będzie moją najlepszą przyjaciółką, a do Ameriki mam stosunek obojętny, więc mogę się z nią kolegować. Nie wiecie, jak wielką dla mnie satysfakcją jest zrucenie Daisy z klifu.
RUNDA DRUGA
Bohaterowie:
- Draco Malfoy z serii "Harry Potter"
- Finnick Odair z serii "Igrzyska Śmierci"
- Percy Jackson z serii "Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy"
Draco Malfoy... Powiem Wam, że Bellatrix Lestrange darzę większą sympatią niż Malfoya. Nienawidzę tej postaci całą sobą. Moim zdaniem, on się nie nadaje i do bycia porządnym Śmierciożercą i by stanąć po dobrej stronie. Dla mnie, jest po prostu tchórzem, więc on leci z klifu. Finnick'a i Percy'ego kocham, ale Finnicka to jest po prostu obsesja, więc z nim wezmę ślub, a z Percym będę się całować zwłaszcza, dlatego, że w książce było powiedziane, że pocałunki z nim były po prostu najlepsze.
Bohaterki:
- Margo Roth Spiegelman z "Papierowych Miast"
- Cho Chang z serii "Harry Potter"
- Nika Mickiewicz z serii "Felix, Net i Nika"
Przysięgam, że Cho to już ostatnia postać z HP w tym tagu. Ona mi przeszkadza, bo narusza strukturę związku Harry'ego i Ginny, więc z nią się żegnamy. Nikę bardzo lubię i wydaję mi się, że ona byłaby bardzo dobrą przyjaciółką, a Margo też lubię, lecz chyba bym wolałabym się z nią tylko kolegować.
RUNDA TRZECIA 
Bohaterowie:
- Adam z serii "Jeśli zostanę"
- Maxon Schreave z serii "Selekcja"
- Tommy z "Nerve"
Maxon... Wybór męża jest tu oczywisty. Oczywiście, że wybieram jego. Tommy otrzyma karę za to, że złamał mi serce i okazał się perfidnym zdrajcą. Całowanie z Adamem byłoby niesamowite, mimo że po przeczytaniu "Wróć, jeśli pamiętasz" zaczęłam go mniej lubić. W tej rundzie wybór męskich postaci był łatwy.
Bohaterki:
- Emma Bloom z serii "Pani Peregrine"
- Sydney z "Nerve"
- Rachel Elizabeth Dare z serii  "Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy"
Emmę ubóstwiam, a więc ona będzie moją najlepszą przyjaciółką. Rachel jest dla mnie niezwykle ciekawą postacią, więc myślę, że przebywając z nią w szkolę wywierała, by na mnie inspirujący wpływ. Sydney jest mi obojętna, więc leci z klifu.
RUNDA CZWARTA
Bohaterowie:
- Peeta Mellark z serii "Igrzyska Śmierci"
- Tom Buchanan z "Wielkiego Gatsby'ego"
- Jay Gatsby z  "Wielkiego Gatsby'ego"
Wylosować Toma i Jaya w jednej rundzie... Toma nienawidzę jeszcze bardziej niż jego żony, więc on idzie out. Peeta, a Jay... Z Jay'em biorę ślub i będę z nim żyć w jego pięknym domu, a z Peetą, któremu bardzo kibicowałam czytając Igrzyska, pocałuję się.
Bohaterki:
- Celeste Newsome z serii "Selekcja"
- Janice Edgecombe z "Zielonej Mili"
- Ruby z "Love, Rosie"
I tu mam problem... Wszystkie bohaterki bardzo lubię. Nie wiem kogo zabić. Myślę nad tym, że zabijając Janice i Celeste nie zmienię ich losu. Pożegnajmy się z Janice... Celeste musi żyć, aby wyrobić w ludziach nowe zdanie na jej temat, więc ona będzie moją koleżanką, a Ruby najlepszą przyjaciółką.
RUNDA PIĄTA
Bohaterowie:
- Ian O'Shea z "Intruza"
- Enoch z serii "Pani Peregrine"
- Felix Polon z serii "Felix, Net i Nika"
Ostatnia runda i nie mam żadnego problemu. Enocha zabijam. Zbyt bym się bała, żeby się z nim całować. Iana kocham, więc on idzie na męża. Felixa lubię, ale jest za spokojny, jak dla mnie, lecz pocałowanie się z nim nie zaszkodzi.
Bohaterki:
- Marlee Woodwork z serii "Selekcja"
- Alma Coin z serii "Igrzyska Śmierci"
- Vee z "Nerve"
Tu też nie ma żadnych komplikacji. Coin niech spada, Vee pewnie byłaby irytującą koleżanką, ale nie mam wyboru,  a Marlee jest cudowna, więc przyjaźń z nią byłaby czystą przyjemnością.

Tag przebiegł bez większych problemów. Nie musiałam podejmować bardzo trudnych decyzji. W zeszłym tygodniu też w sobotę był tag, więc w przyszły weekend będzie coś innego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz