sobota, 5 listopada 2016

25 KSIĄŻKOWYCH FAKTÓW O MNIE

  Hej, uznałam, że po mojej pierwszej recenzji powinnam napisać coś, co pozwoli Wam dowiedzieć się o mnie czegoś więcej. Oto 25 książkowych faktów o mnie.
1. Czytam od pierwszej klasy podstawówki, jednak moja czytelnicza pasja rozwinęła się, gdy mając 11 lat pierwszy raz przeczytałam "Harry'ego Potter'a".
2. Moją ulubioną powieścią jednotomową jest "Zielona Mila" Stephena Kinga, a ulubioną serią "Harry Potter" J.K.Rowling.
3. Moim ulubionym gatunkiem jest fantastyka oraz science-fiction.
4. Uwielbiam, gdy w książce jest wykreowany inny świat, mający własny ustrój, prawo, obyczaje. Czytanie powieści z takim elementem jest dla mnie niesamowicie ciekawe.
5. Najgorszą książką, jaką kiedykolwiek przeczytałam jest "Mały Książę" Antoine de Saint-Exupery'ego.
6. Gdy czytam nie ma dla mnie lepszego napoju niż herbata.
7. Moim ulubionym jedzeniem podczas czytania jest czekolada.
8. Nienawidzę, gdy moja książka ma złamany grzbiet.
9. Zazwyczaj czytam leżąc na moim łóżku, przykryta ciepłym kocem.
10. Niezwykle ważna dla mnie w książce jest to jak została wydana.
11. Po dostaniu nowej książki pierwsze co robię to ją wącham.
12. Nigdy nie przeczytałam żadnego horroru.
13. Nie cierpię banalnych romansów.
14. Moją ulubioną ekranizacją książki jest "Wielki Gatsby".
15. Moja lista książek, które chcę przeczytać liczy około 60 pozycji i mimo tego, że regularnie kupuję książki z tej listy stale się powiększa.
16. Moją ulubioną lekturą szkolną jest "Ania z Zielonego Wzgórza".
17. Książki sprawiają, że bardzo się emocjonuję przez co, gdy w książce dzieją się radosne momenty potrafię chodzić z uśmiechem na ustach, natomiast, gdy w książce dzieje się źle mogę przepłakać cały wieczór.
18. Założyłam bloga o książkach, ponieważ nie miałam z kim o nich rozmawiać, a emocje wywołane przez książki, aż prosiły się, żeby je wypuścić na zewnątrz.
19. Uwielbiam chodzić po księgarniach i patrzeć się na książki.
20. Na początku podstawówki często wypożyczałam książki z biblioteki, teraz robię to tylko, gdy jest to konieczne.
21. Wolę książki w twardej oprawie.
22. Na żadną rzecz nie wydaję tylu pieniędzy jak na książki.
23. Gdybym była w Hogwarcie byłabym w Ravenclaw, a moim patronusem byłby renifer.
24. Moją najbardziej znienawidzoną postacią ze wszystkich książek jakie przeczytałam jest Draco Malfoy z "Harry'ego Potter'a".
25. Kocham BookTube i książkową blogosferę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz