sobota, 10 czerwca 2017

THE HUNGER GAMES BOOK TAG

  Hej, prowadząc bloga wyrobiłam sobie tendencję do tego, by po przeczytaniu jakiejś serii, czy powieści zrobić tag na jej temat, jeśli taki powstał. I właśnie to dzisiaj zrobię, bo jestem świeżo po ponownej lekturze "Igrzysk Śmierci".
POST MOŻE ZAWIERAĆ SPOILERY!
1. Która z książek jest Twoją ulubioną z całej trylogii?
  Wydaje mi się, że jest to część druga, czyli "W pierścieniu ognia". Jakoś łączy w sobie elementy, które mi się podobały w pierwszej części z tym klimatem, który mamy w trzeciej. Poza tym, w tym tomie pojawia się Finnick, a to jest moja książkowa miłość.
2. Jak długo wytrwałabyś w Głodowych Igrzyskach?
  No cóż, moja obecność tam nie byłaby pewnie długa. Myślę, że nie zginęłabym pierwszego dnia przy Rogu Obfitości, bo bym zdążyła uciec. Może gdybym nauczyła się w ośrodku szkoleniowym rozpoznawać jadalne rośliny to bym miała co jeść na arenie. Generalnie moja strategia bardziej by się opierała na uciekaniu i ukrywaniu się niż na walce.
3. Jaka według Ciebie wydarzyła się najdziwniejsza rzecz w trylogii?
  Ogólnie, to jakby się tak zastanowić to właśnie Peeta zawsze powodował jakieś dziwne akcje. Myślę, że do czołówki pójdzie moment, gdy powiedział, że jest zakochany w Katniss, gdy powiedział, że będzie miał z nią dziecko i, gdy próbował ją udusić.
4. Jak dowiedziałaś się o "Igrzyskach Śmierci"?
  Moja koleżanka bardzo lubiła ekranizację pierwszego tomu i mi ją pokazała. Nawet mi się podobała, ale jakoś odeszła w zapomnienie. Później przyszło Boże Narodzenie i zastanawiałam się, jakie książki chciałabym dostać pod choinkę i właśnie wypadło na "Igrzyska".
5. Jaka jest Twoja ulubiona postać?
  Finnick, Finnick i jeszcze raz Finnick. On jest po prostu cudowny!
6. Jaki jest Twój ulubiony moment?
  Myślę, że takim jednym z bardziej takich poruszających momentów było to, gdy Katniss przyszła do prezydenta Snowa przed jego egzekucją. Ta scena wywołuje w czytelniku takie dziwne uczucie, które nie wiem, jak opisać.
7. W jakim dystrykcie byś żyła?
  Ja to trochę zmienię i odpowiem na pytanie: "W jakim dystrykcie chciałabym żyć?". Chciałabym żyć w czwartym dystrykcie, bo jednak nie ma tam aż takiej biedy, a jednak mieszkańcy nie starają się jakoś "podlizywać" Kapitolowi.
8. Jaki jest według Ciebie najbardziej emocjonujący moment w "Igrzyskach"?
  Na mnie największe wrażenie wywarło chyba to, jak zmiechy zabijały Cato w pierwszej części.
9. Jaką rzecz zabrałabyś z domu na arenę?
  Myślę, że zabrałabym zdjęcie moich bliskich i wyrwaną stronę z "Harry'ego Potter'a".
10. Jaki jest według Ciebie najgorszy plan, jaki został wymyślony w całej trylogii?
  Moim zdaniem, najgorszym pomysłem było to, by zorganizować ostatnie Głodowe Igrzyska dla dzieci ludzi rządzących Panem. Nie jestem pewna, czy został on wcielony w życie, mam nadzieję, że nie.
11. Która postać jest Twoim ulubionym czarnym charakterem?
  Prezydent Snow, który został genialnie przedstawiony w filmach na podstawie tej trylogii.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz