sobota, 4 marca 2017

PODSUMOWANIE LUTEGO/2017

  Hej, dziś pierwsza sobota marca, a to znaczy, że czas na czytelnicze podsumowanie lutego.
Liczba przeczytanych stron: 2259
Przeczytane książki: 6
Seria "Misja 100"- Kass Morgan:
1. "Misja 100"
2. "Dzień 21"
3. "Powrót na Ziemię"
4. "Dziewczyna, którą kochałeś"- Jojo Moyes
Seria "Piąta fala"(nieskończona)- Rick Yancey:
5. "Piąta fala"
6. "Piąta fala. Bezkresne morze"
  Ten miesiąc był zdecydowanie gorszy od stycznia. Przeczytałam mniej stron, ale jakość książek też była gorsza. Zaczęło się beznadziejną "Misją 100", a kończy się na średniej "Piątej fali". Tylko o "Dziewczynie, którą kochałeś" mogę powiedzieć, że była świetna.
Najlepsza książka miesiąca:
"Dziewczyna, którą kochałeś"- Jojo Moyes
  Poruszająca, wciągająca, niezwykła. Te trzy słowa wystarczą, by opisać tą książkę. Nie myślałam, że tak ogromnie mi się ona spodoba. Nie jest pusta, infantylna i nudna, a tego się  po niej spodziewałam. Zdecydowanie polecam.
Najgorsza książka miesiąca:
"Misja 100"- Kass Morgan
  W sumie, mogłabym dać w tej kategorii całą serię Kass Morgan, ale zdecydowałam, że wyżyję się tylko na pierwszej. Reszta nie jest o wiele lepsza, ale jednak. Nudna, absurdalna. Serial na jej podstawie jest zdecydowanie lepszy i zachęcam Was do zapoznania się z nim.
Najlepsza postać miesiąca:
Sophie Lefevre z "Dziewczyny, którą kochałeś" Jojo Moyes
  Jedna z dwóch głównych bohaterek w tej książce. Jest ona po prostu wspaniała mimo, że czasami jej wiara w ludzi i naiwność mnie przerażały.
Najgorsza postać miesiąca:
Wells Jaha z serii "Misja 100" Kass Morgan
  Ten chłopak naraża życie tysięcy osób przez swoje egoistyczne zachcianki. Wydaje mi się, że więcej nie muszę dodawać.
Najładniejsza okładka miesiąca:
  Wybór w tej kategorii był naprawdę ciężki. W lutym miałam styczność z kilkoma pięknymi okładkami, które przykuwały mój wzrok. Wygrywa jednak oprawa drugiego tomu "Piątej fali" za jej prostotę i to jak intryguje.
Najbrzydsza okładka miesiąca:
  Z każdym kolejnym tomem okładki były gorsze...
  Koniec podsumowania lutego! Jak ten czas szybko leci, zanim się obejrzymy będzie podsumowanie marca, a ja mam już trzy książki do przeczytania w tym miesiącu.

2 komentarze:

  1. Żadnej z tych książek nie przeczytałem :D Trzymam kciuki, że w tym miesiącu przeczytasz jeszcze więcej książek!
    http://maasonpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)A "Dziewczynę, którą kochałeś" serdecznie polecam do przeczytania :D

      Usuń