sobota, 24 grudnia 2016

ŚWIĘTY MIKOŁAJ OBRABOWAŁ KSIĘGARNIĘ!

  Hej! Witam Was tego pięknego, świątecznego poranka. Ja już otworzyłam moje prezenty i znalazłam w nich 14 książek! Zapraszam do przeczytania listy książek, które dostałam na święta.
1. Seria "Piąta fala"- Rick Yancey, czyli:
- "Piąta fala"
- "Piąta fala. Bezkresne morze"
- "Piąta fala. Ostatnia gwiazda"
2. Seria "Czerwona Królowa"- Victoria Aveyard, czyli:
- "Czerwona królowa"
- "Szklany miecz"
3. Seria "Dary Anioła"- Cassandra  Clare, czyli:
- "Miasto kości"
- "Miasto popiołów"
- "Miasto szkła"
- "Miasto Upadłych Aniołów"
- "Miasto zagubionych dusz"
- "Miasto niebiańskiego ognia"
4. Seria "Misja 100"- Kass Morgan, czyli:
- "Misja 100"
- "Dzień 21"
- "Powrót na Ziemię"

To już wszystkie książki. Mam nadzieję, że Wy również dostaliście swoje wymarzone pozycje. Z okazji Bożego Narodzenia, chciałabym Wam życzyć dużo radości, byście zawsze byli szczęśliwi, dużo dobrych książek i ogólnie chciałabym życzyć Wam wszystkiego, co najlepsze w Nowym Roku.
Wesołych świąt!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz