sobota, 1 lipca 2017

PODSUMOWANIE CZERWCA/2017

  Hej, kolejny miesiąc mamy za sobą, więc czas, by zrobić podsumowanie!
Liczba przeczytanych stron: 2298
Przeczytane książki: 5
1. "Lolita"- Vladimir Nabokov
Link do recenzji
2. "Ostrze zdrajcy"- Sebastien de Castell
Link do recenzji
3. "Złota godzina"- Sara Donati
Link do recenzji
4. "Wichrowe Wzgórza"- Emily Bronte
Link do recenzji
5. "Zanim się pojawiłeś"- Jojo Moyes
Link do recenzji
  Szczerze mówiąc, spodziewałam się lepszego wyniku, jeśli chodzi o ilość stron przeczytanych w tym miesiącu, ale i tak jest nieźle. To był całkiem dobry miesiąc, wszystkie książki były na jakimś w miarę przyzwoitym poziomie. Obejrzałam genialny serial, "Riverdale", o którym być 
może będzie wpis. Do tego wszystkiego rozpoczęłam nową serię o okładkach i wreszcie mam miejsce na blogu, gdzie moja dusza okładkowej sroki może się wyżyć. 
Najlepsza książka miesiąca:
"Zanim się pojawiłeś"- Jojo Moyes
  W tej kategorii miałam dylemat, czy wybrać "Zanim się pojawiłeś", czy "Ostrze zdrajcy", ale stwierdziłam, że więcej emocji wywołała we mnie pierwszy kandydat. Ta powieść mnie całkowicie pochłonęła, nadal jeszcze żyję tą historią. Jest ona niesamowicie wzruszająca, ale też z humorem. Po prostu jest genialna i polecam, żeby każdy ją przeczytał. Niech panowie nie myślą, że jest to jakieś banalne romansidło, bo tu chodzi o naprawdę coś o wiele większego. Poza tym, jestem dumna z tego zdjęcia, bo ten balon nie był wypełniony helem, tylko powietrzem, więc nie unosił się i musiałam trochę pokombinować, żeby oszukać prawa fizyki ;)
Najgorsza książka miesiąca:
"Złota godzina"- Sara Donati
  Na początek ustalmy sobie jedno. Ta książka nie jest zła pod tym względem, że jest nudna, chociaż jest, ale dlatego, że mnie ogromnie zirytowała. To jest powielenie wszystkich stereotypów na temat kobiet, które chcą walczyć o swoje prawa. Jeszcze mogłabym to wybaczyć gdyby poza tym była wciągająca, ale jest taka jakaś zupełnie bez życia i mdła.
Najlepsza postać miesiąca:
Lou Clark z "Zanim się pojawiłeś"
  Lou jest kimś kogo absolutnie ubóstwiam. Ta dziewczyna jest taka kochana, taka zawsze pozytywnie nastawiona, a ja uwielbiam takich ludzi. Poza tym, całkowicie się z nią identyfikuję i rozumiem, jak się czuje podczas tych wszystkich swoich wpadek. Lou jest po prostu cudowną osobą!
Najgorsza postać miesiąca:
Treena Clark z "Zanim się pojawiłeś"
   Kategorie związane z postaciami zostały całkowicie opanowane przez "Zanim się pojawiłeś". Osoba, o której tu mówię jest siostrą naszej Lou i tak bardzo jak kocham Lou, to Treeny nie znoszę. W tej dziewczynie nie ma nawet cienia pokory. Myśli, że wszystko jej się należy, że Lou ma ciężko pracować, a ona sobie wyjedzie na studia, żeby się rozwijać. Treena jest po prostu niezwykle samolubna i niewdzięczna.
Najładniejsza okładka miesiąca:
  Ta okładka jest przepiękna. Ona wręcz emanuje tą rycerskością i walecznością Wielkich Płaszczy. Ma ona w sobie to coś, a poza tym, posiada złote elementy, a złote elementy to coś, co kocham.
Najbrzydsza okładka miesiąca:
  Przykro mi, ale nie umiem uzasadnić, dlaczego ta okładka mi się nie podoba. Po prostu nie.
  

2 komentarze:

  1. O nie! A ja miałam w planach przeczytać "Złotą godzinę", teraz jednak muszę się nad tym zastanowić...
    Pozdrawiam! http://literacki-wszechswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś już drugą osobą, którą odciągnęłam od "Złotej godziny" mimo, że miała zamiar to przeczytać :D
      Pozdrawiam

      Usuń