sobota, 18 marca 2017

UNPOPULAR OPINIONS BOOK TAG

  Hej, dziś przychodzę do Was z tagiem, w którym moje odpowiedzi pewnie nie wszystkim się spodobają. No cóż, takie jest życie. Tymczasem zapraszam na Unpopular Opinions Book Tag.
1. Popularne serie książkowe, które nie przypadły Tobie do gustu.
  Jest kilka takich serii. Teraz do głowy przychodzi mi "Władca Pierścieni"(proszę, nie bijcie), "Czerwona Królowa" i "Piąta fala".
2. Popularne serie książkowe, które lubisz, a inni nie.
  Mogę tu chyba wymienić serię "Selekcja", bo mam wrażenie, że nie zbiera ona dużo pozytywnych opinii, a mi się całkiem podobała. Trylogia "Niezgodna" jest krytykowana od góry do dołu, a dla mnie nie jest aż tak zła, a pierwsza część bardzo mnie wciągnęła.
3. Miłosny trójkąt, w którym nie podobało się Tobie kto z kim skończył.
  Ja mam chyba jakieś specjalne moce, bo jeszcze mi się nie zdarzyło, żeby główny bohater/bohaterka wybrał kogoś innego niż ja chciałam.
4. Popularny gatunek, po który rzadko sięgasz.
  Jest mnóstwo takich gatunków, między innymi kryminały i klasyki. Zamierzam jednak to zmienić i zacząć czytać takie książki.
5. Popularny bohater, którego nie lubisz.
  Nie mogę powiedzieć o tej postaci, że jej nie lubię, ale darzę ją odmiennym uczuciem niż większość osób. Mówię tu o Jasie z "Darów Anioła". Nie myślcie, że go nienawidzę, bo darzę go dość sporą sympatią, jego teksty bardzo mi odpowiadają, ale inne czytelniczki raczej uważają go za ideał mężczyzny i tu nasze poglądy na temat jego się rozmijają. Nie uważam Jace'a za perfekcyjnego w każdym calu, zdecydowanie nie jest moim książkowym mężem i po prostu nie.
6. Popularny autor, za którym nie przepadasz.
  Nie wiem, jak odpowiedzieć na to pytanie, ponieważ na półce mam bardzo mało książek pochodzących od tego samego autora i nie chcę nikogo oceniać po jednej książce lub serii.
7. Popularne wątki literackie, które są według ciebie nudne.
  Jedyne, co mi teraz przychodzi do głowy to trójkąty miłosne.
8. Popularne serie, których nie chcesz czytać.
  Nie zamierzam czytać "Hobbita" po mojej przeprawie z "Władcą Pierścieni". Nie zapoznam się też z "Zwiadowcami", "Trylogią Czasu" i serią "Oddechy", bo nie wydaje mi się, żeby te książki miały dla mnie coś ciekawego do zaoferowania.
9. Adaptacja filmowa lepsza od książki.
  Niechętnie to przyznaję, ale jest takich sporo, między innymi "Nerve", "Służące", serial "The 100", "Wielki Gatsby", chociaż książka też jest genialna oraz poruszany już wielokrotnie w tym tagu "Władca Pierścieni".
  To już koniec tego tagu. Mam nadzieję, że nie wzburzyłam Was jakoś mocno moimi odpowiedziami i że nie postanowicie już nie wracać na tego bloga ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz